مبل شنی در ایران چند کارخانه در تهران هستند که اقدام به تولید و پخش آنها نموده اند شرکت اینتکس لند یعنی همین وب سایت فروشگاه اینترنتی ما نیز به عنوان قدیمی ترین تولید کننده مبل شنی است که این محصول را به کل کشور ارسال می کنیم.

مبلهای شنی و هپی چیر از رویه چرم و پارچه تولید می شوند که در داخل آنها با فوم یونولیت پر وی شود که قابل انعطاف و راحتی بالایی دارند مواد داخل مبل ها با نشستن افراد تغییر حالت داده و با هرطور نشستن فرد اورگونومی بدن او را در حالت طبی و طبیعی حفظ می کند تا به هیچ وجه احساس کمر درد یا بدن درد نداشته باشند.

تولید کننده بین بگ

این مبل ها در همه رنگ ها به سفارش خریدار تولید می شوند و در اسرع وقت برای آنها ارسال خواهد شد.

با توجه به راحتی و زیبایی که دارند در برابر مبل های دیگر واقعا به صرفه هستند که با روکش ها چرم و پارچه مبلی مخملی، مازراتی، کتان، میکروفایبر، نخی و جیر در مدل های معمولی، پشتی دار، 1 نفره بزرگ سایز، 2 نفره و 3 نفره ساخته می شوند.

ما به عنوان نمایندگی مبل شنی در ایران همه جوانب کیفیت در حین تولید و کنترل کیفیت نهایی را مد نظر خواهیم داشت تا بهترین مبل با رنگ مورد نظر خریدار را در اختیار آنها قرار دهیم این مبلمان در همه رنگ ها تولید می شود که زمان تحویل رنگ سفارشی مشتری حدود 2 یا 3 روز خواهد بود البته در انبار کارخانه و فروشگاه همیشه تعدادی رنگ پر فروش به صورت روتین وجود دارد که اگر فردی این رنگ ها را انتخاب نمود همان روز سفارش برایشان ارسال گردد.

تولیدی صندلی بین بگ

برای تهیه بین بگ و هپی چیر در تولیدی مبل شنی اینتکس لند تهران، مرزداران می توانید به دسته بندی محصولات مراجعه کنید.

و یا با شماره های درج شده در سایت 02144204854 و 09125283060 تماس بگیرید و تلفنی ثبت سفارش کنید.

ضمنا این مبل ها به وسیله پست و تیپاکس برای کل ایران ارسال خواهد شد به این معنی که به غیر از تهران همه شهر های دیگر نیز امکان خرید از این فروشگاه اینترنتی را خواهند داشت.